Kultura masowa a marketing polityczny : przypadek amerykańskich kampanii prezydenckich 2000 i 2004 / Łukasz Wojtkowski.

By: Wojtkowski, ŁukaszContributor(s): Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish, English Series: Wybory, Demokracja, PolitykaPublication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010. Description: 131 s. : il. ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788376113845Subject(s): Kultura masowa -- Stany Zjednoczone -- 1990- | Marketing polityczny -- Stany Zjednoczone -- 1990- | Kampanie wyborcze -- Stany Zjednoczone -- 1990-
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 290327 Available 1000290327

Bibliogr. s. 126-131.

Książka kierowana do ludzi o wykształceniu socjologicznym, politologicznym, kulturoznawczym, historycznym oraz specjalistów w zakresie stosunków międzynarodowych.

Aneks w jęz. ang.