Marketing : teoria i praktyka / Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz.

By: Waniowski, PawełContributor(s): Sobotkiewicz, Dariusz | Daszkiewicz, Magdalena | Wydawnictwo Placet Leszek Plak [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2010. Description: 392 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788374881524Subject(s): Marketing -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 4.0 (1 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 293507 Available 1000293507
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 290380 Available 1000290380

Na okł. inna forma tyt.: Marketing: teoria i przykłady.

Dla osób zainteresowanych problematyką marketingu, dla studentów szkół wyższych, których ścieżka zdobywania wiedzy uwzględnia przedmioty marketingowe ; decydencji i pracownicy odpowiedzialni za ten obszar działania w firmach i organizacjach oraz inne osoby, które w swej pracy zawodowej mogą wykorzystać wiedzę i umiejętności marketingowe.