Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie / red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski ; aut.: Małgorzata Bombol [et al.].

Contributor(s): Dobiegała-Korona, Barbara [Red.] | Doligalski, Tymoteusz [Red.] | Bombol, Małgorzata | Wydawnictwo Poltext [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2010. Description: 564, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788375610581Subject(s): Relacje z klientami | Marketing relacyjny | Zarządzanie wiedzą | Relacje z klientami -- zarządzanie | Społeczna odpowiedzialność biznesu | Lojalność wobec markiOnline resources: Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324384 339.138 Checked out 27/05/2025 1000324384
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 290740 339.138 Available 1000290740
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 290741 339.138 Available 1000290741
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 290742 339.138 Available 1000290742

Bibliogr. s. 557-560.

Dla studentów i doktorantów nie tylko studiów ekonomicznych, dla kadry akademickiej, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z zakresu zarządzania wartością klientów, dla menedżerów oraz członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców.