Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Modele pomiaru jakości marketingowej produktów / Jadwiga Stobiecka.

Autor: Stobiecka, JadwigaWspółtwórca(-y): Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie ; nr 194Szczegóły wydania: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. Opis: 258 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny CD-ROMTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 9788372524706Tematy: Jakość produktów -- modele ekonometryczne | Marketing -- modele ekonometryczne
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 315202 Dostępny 1000315202
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 314581 Dostępny 1000314581
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 303429 Dostępny 1000303429
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 290621 Dostępny 1000290621
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 290622 Dostępny 1000290622
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 290624 Dostępny 1000290624
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 290625 Dostępny 1000290625
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 290623 Dostępny 1000290623

Bibliogr. s. 212-237.

Streszcz. także w j. ang.