Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej / Paweł Stępka ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

By: Stępka, Paweł, ( -2010)Contributor(s): Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]Material type: TextTextSeries: Media Polskie ; t. 5Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA JR, 2010. Description: 258, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788375451320; 9788375451641Subject(s): Lobbing -- Kraje Unii Europejskiej -- 1990- | Telewizja -- Kraje Unii Europejskiej | Instytucje europejskie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 290632 Available 1000290632

Oryginał przedstawiony jako rozprawa doktorska (Uniwersytet Warszawski, 2007).

Bibliogr. s. 245-[259].