Język mitu w reklamie / Aneta Duda ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

By: Duda, Aneta (reklama)Contributor(s): Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Lublin : Wydawnictwo KUL, 2010. Description: 224, [1] : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788377020760Subject(s): Mit -- aspekt społeczny | Mit -- w reklamie | Reklama -- tematy, motywy
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 291950 659.1 Checked out 22/05/2025 1000291950

Bibliogr. s. 213-224.