Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców / Tomasz Mieszko Wanat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

By: Wanat, Tomasz MieszkoContributor(s): Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010. Description: 400 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788374174824Subject(s): Preferencje konsumenta | Sondaże opinii publicznej | Podejmowanie decyzji | Postawy konsumentów
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 340066 330.567.2 Available 1000340066
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 293117 330.567.2 Available 1000293117

Bibliogr. s. 371-[393].