Marketing sensoryczny / Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk ; tł. Grzegorz Dąbkowski.

By: Hultén, Bertil, (1949- )Contributor(s): Broweus, Niklas | Dijk, Marcus van | Dąbkowski, Grzegorz (tłumacz) [Tł.] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. Description: 166 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320819229Uniform titles: Sensory marketing (pol.) Subject(s): Zmysły i wrażenia | Branding (marketing) | Marketing sensoryczny
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 341638 339.138 Checked out 12/05/2025 1000341638
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324616 339.138 Checked out 14/05/2025 1000324616
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 293389 339.138 Checked out 07/06/2025 1000293389
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 293390 339.138 Checked out 15/05/2025 1000293390
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 293391 339.138 Checked out 08/05/2025 1000293391

Bibliogr. przy rozdz.

Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych.