Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska.

Contributor(s): Wiktor, Jan W [Red.] | Żbikowska, Agnieszka (public relations) [Red.] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. Description: 603 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320818888Subject(s): Rynki eksportowe -- konferencje
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 294461 339.138 Available 1000294461
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 294462 339.138 Available 1000294462

Materiały konferencyjne.

Bibliogr. przy oprac.

Streszcz. w jęz. ang.