Advancing sales. GSSI 4.0 / [ Red.: Aleksandra Kaniewska-Sęba et al.].

Contributor(s): Kaniewska-Sęba, Aleksandra [Red.]Material type: TextTextLanguage: English, Polish Publication details: Poznań : Advertiva, 2010. Description: 204 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788392690092Other title: GSSI 4.0Subject(s): Marketing -- konferencje | Sprzedaż -- konferencje
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 295909 658.6/.8 Available 1000295909

Książka powstała w wyniku wymiany myśli i doświadczeń uczestników 4. międzynarodowej konferencji Global Sales Science Institute, zorganizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu/Centrum B2B.

Zawiera tab.

Bibliogr. przy rozdz.

Na okł. krótki opis nt. Centrum B2B w jęz. pol.