Instrumenty kształtowania wizerunku marki : praca zbiorowa / pod red. Adama Grzegorczyka.

Contributor(s): Grzegorczyk, Adam M [Red.]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Series: Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie ; 1/2005Publication details: Warszawa : Wyższa Szkoła Promocji, 2005. Description: 176 s : il. ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminSubject(s): Znaki handlowe | Logo | Nazwa handlowa | Branding (marketing)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 296744 Available 1000296744
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 296745 Available 1000296745

Bibliogr. przy rozdz.

Streszcz. ang.