Strategie marketingowe w instytucjach kultury / Łukasz Wróblewski.

By: Wróblewski, Łukasz (ekonomia)Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextSeries: Marketing bez TajemnicPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. Description: 236 s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320819823Subject(s): Marketing kulturalny | Marketing kulturalny -- Polska -- 1990-Online resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324523 339.138 Available 1000324523
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 297501 339.138 Available 1000297501
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 297502 339.138 Checked out 30/05/2025 1000297502

"Wybrane pozycje bibliograficzne" s. [232]-236.

Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej oraz studentów uczelni wyższych.