Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder.

By: Sznajder, AndrzejContributor(s): Oficyna Ekonomiczna [pbl]Material type: TextTextSeries: Publikacje BiznesowePublication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2000. Description: 238 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8388597116Subject(s): Marketing w Internecie | Handel elektroniczny
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237011 339.138:004.738.5 Available 1000237011
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237009 339.138:004.738.5 Available 1000237009
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237008 339.138:004.738.5 Available 1000237008
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237007 339.138:004.738.5 Available 1000237007
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237005 339.138:004.738.5 Available 1000237005
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237010 339.138:004.738.5 Available 1000237010
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237006 339.138:004.738.5 Available 1000237006

Słownik podstawowych pojęć.

Bibliogr. s. 227-234.