Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie / Kevin Lane Keller ; wstęp do wyd. pol. Jacek Kall ; [przekł. Hanna Bruzi, Marika Adamczyk-Żylińska, Magdalena Miśkiewicz - Biuro Tłumaczeń Business Service].

By: Keller, Kevin Lane, (1956- )Contributor(s): Kall, Jacek [Wstęp] | Bruzi, Hanna [Tł.] | Adamczyk-Żylińska, Marika [Tł.] | Miśkiewicz, Magdalena [Tł.] | Wolters Kluwer Polska [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. Description: 717 s. : il. ; 31 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788326411830Uniform titles: Strategic brand management (pol.) Subject(s): Towary markowe -- zarządzanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300040 339.138 Checked out 12/05/2025 1000300040
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300041 339.138 Available 1000300041

Indeks.