Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska].

By: Levinson, Jay ConradContributor(s): Levinson, Jeannie | Levinson, Amy | Mamińska-Dziomdziora, Anna Julia [Tł.] | Wolters Kluwer Polska [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. Description: 421 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788326412523Other title: Tyt. oryg.: Guerrilla marketingSubject(s): Marketing -- poradniki | Małe i średnie przedsiębiorstwa -- marketing -- poradniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 298301 339.138 Available 1000298301

Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007.

Bibliogr. s. [397]-411. Indeks.