Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego : praca zbiorowa / pod redakcją Barbary Kucharskiej ; poszczególne rozdziały opracowali Beata Kolny [i 7 pozostałych].

Contributor(s): Kucharska, Barbara (ekonomia) [Redakcja] | Kolny, Beata [Redakcja] | Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane [Wydawca]Material type: TextTextSeries: Podręcznik, Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w KatowicachPublication details: Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2010. Description: 151 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788372464958Subject(s): Handel detaliczny -- Polska -- podręczniki akademickie | Obsługa klientów -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 298694 Checked out 16/05/2025 1000298694

Bibliografia na stronach 139-145 i przy rozdziałach. Indeks.

Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, praktykow-specjalistów i pracowników naukowo-dydaktycznych kształcących w zakresie przedsiębiorstw handlowych, sprzedaży i obsługi klienta.