Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wyd. pol. Lechosław Garbarski ; przeł. Dorota Wąsik.

By: Kotler, Philip, (1931- )Contributor(s): Armstrong, Gary | Garbarski, Lechosław [Wstęp] | Wąsik, Dorota (tłumacz) [Tł.] | Wolters Kluwer Polska [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. Description: 828 s. : il. ; 31 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788326404849Uniform titles: Marketing (pol.) Subject(s): Marketing -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 342320 339.138 Available 1000342320
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300078 339.138 Available 1000300078
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300079 339.138 Available 1000300079
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300080 339.138 Available 1000300080

W pierwodruku (wyd. oryginalnym) inna kolejność autorów.

Indeks.