Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań / pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ; autrzy poszczególnych rozdziałów: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski, Witold Kowal, Barbara Iwankiewicz-Rak.

Contributor(s): Mazurek-Łopacińska, Krystyna, (1951- ) [Redakcja, Autor] | Marak, Janusz [Autor] | Muszyńska, Władysława [Autor] | Światowy, Grażyna [Autor] | Waniowski, Paweł [Autor] | Kowal, Witold [Autor] | Iwankiewicz-Rak, Barbara [Autor] | Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 1999. Edition: Wydanie 3Description: 361, [1] strona : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8370112390Subject(s): Badania marketingowe -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 237801 Available 1000237801

Bibliografia na stronach 359-[362].

Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i pracowników przedsiębiorstw którzy w swojej pracy muszą kierować się zasadami marketingu.