Strategie marketingowe / redakcja naukowa Wojciech Wrzosek ; aut. Radosław Baran [et al.].

Contributor(s): Wrzosek, Wojciech, (1937- ) [Red.] | Baran, Radosław | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. Edition: Wyd. 2 zmDescription: 280 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320820072Subject(s): Marketing strategiczny -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324638 339.138 Checked out 09/06/2025 1000324638
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 313259 339.138 Checked out 10/06/2025 1000313259
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302602 339.138 Checked out 02/04/2025 1000302602
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 302603 339.138 Tylko na miejscu 1000302603
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302604 339.138 Checked out 30/05/2025 1000302604
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302605 339.138 Checked out 08/05/2025 1000302605
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302606 339.138 Checked out 14/06/2025 1000302606
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302607 339.138 Checked out 07/06/2025 1000302607

Bibliogr. s. 277-280.

Dla studentów uczelni ekonomicznych i uczestników studiów podyplomowych, a także praktyków gospodarczych.