Marketing w handlu / red. nauk. Lidia Białoń ; aut.: Lidia Białoń [et al.].

Contributor(s): Białoń, Lidia, (1935-2018) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Menedżerskiej, 2011. Edition: Wyd. 2 zmDescription: 247 s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788375200683Subject(s): Handel -- podręczniki akademickie | Marketing -- podręczniki akademickie | Obsługa klientów -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 299733 Available 1000299733

Bibliogr. przy rozdz.

Praca jest pomocą dydaktyczną dla studentów przedmiotu "Marketing w handlu ".