Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.

By: Kotler, Philip, (1931- )Contributor(s): Keller, Kevin Lane, (1956- ) | Pilarczyk, Bogna, (1948- ) [Red.] | Mruk, Henryk [Red.] | Zawiślak, Marek [Tł.] | Środa, Jacek [Tł.] | Dom Wydawniczy REBIS [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Poznań : Rebis, 2012. Description: XXV, 708, [114] s. : il. ; 28 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788375106169; 9788375109337Uniform titles: Marketing management (pol.) Subject(s): Marketing -- zarządzanie -- podręczniki akademickieOnline resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300198 339.138 Available 1000300198
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 300199 339.138 Checked out 15/05/2025 1000300199

U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.

Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.

Indeksy.