Planowanie mediów w kampaniach reklamowych / Adam Czarnecki, Rafał Korsak.

By: Czarnecki, AdamContributor(s): Korsak, Rafał | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextSeries: Marketing bez TajemnicPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. Description: 216 s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320813212Subject(s): Planowanie mediów -- podręczniki | Reklama -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 238983 Available 1000238983
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 238982 Available 1000238982
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 238981 Available 1000238981

Bibliogr. s. 215-216.