Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa / Andrzej Pomykalski.

By: Pomykalski, Andrzej, (1941- )Contributor(s): Grupa Wydawnicza INFOR [pbl] | Grupa Wydawnicza INFOR. Wydawnictwo Prawno-Podatkowe [pbl]Material type: TextTextSeries: Marketing w PraktycePublication details: Warszawa : INFOR, cop. 2001. Description: 261 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8388663143Subject(s): Marketing strategiczny
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 344180 Checked out 30/05/2025 1000344180
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 245951 Available 1000245951

Bibliogr. s. 251-254.