Marketing terytorialny oparty na wiedzy / red. nauk. Wiesław Ciechomski, Robert Romanowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Contributor(s): Ciechomski, Wiesław [Red.] | Romanowski, Robert [Red.] | Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. Description: 169 s. : il. ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788374177948Subject(s): Marketing terytorialny -- Polska -- 1990-
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 309977 339.138 Available 1000309977

Bibliogr. przy rozdz.

Streszcz. ang.