Marketing wobec wyzwań XXI wieku : uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej i Marcina Komora ; [aut. rozdz. Marcin Komor et al.].

Contributor(s): Śliwińska, Krystyna, (1950- ) [Red.] | Komor, Marcin [Red.] | Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextSeries: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w KatowicachPublication details: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. Description: 232 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788378751489Subject(s): Przedsiębiorstwa -- Polska -- 21 w | Marketing strategiczny -- Polska -- 21 w
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 310293 Available 1000310293

Bibliogr. s. 221-226.