Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury : projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań = Koncepce řízení a marketingu ve sféře kultury : projektování, implementace a kontext účinnosti aktivit / red. nauk. Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor.

Contributor(s): Łodziana-Grabowska, Joanna [Red.] | Wiktor, Jan W [Red.] | CeDeWu [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish, Czech Summary language: Polish, Czech Publication details: Warszawa : CedeWu.pl, 2014. Description: 189, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788375566345Other title: Koncepce řízení a marketingu ve sféře kulturySubject(s): Marketing kulturalny -- Polska -- Śląsk Cieszyński (region) -- konferencje | Marketing kulturalny -- Czechy -- Ostrawa -- konferencje | Pojazdy mechaniczne -- muzea -- Polska -- konferencje | Przemysł muzyczny -- marketing -- konferencjeOnline resources: Okładka
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 310689 339.138 Available 1000310689

Publ. zawiera zbiór ref. przygotowanych na I Międzynarodową Konferencję Naukową pt.: Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury, Cieszyn, 15-16 listopada 2013.

Bibliogr. przy ref.

Wprow. i spis treści również w jęz. czes.

Tekst częśc. w jęz. czes.

Streszcz. pol. i czes. przy ref.