Marketing sportu / Andrzej Sznajder.

By: Sznajder, AndrzejContributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2015. Edition: Wyd. 3 zmDescription: 310 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320822052Subject(s): Marketing sportowy | Marketing sportowy -- studium przypadku
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 340927 339.138 Checked out 30/05/2025 1000340927
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 319564 339.138 Available 1000319564
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 314693 339.138 Available 1000314693
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 314695 339.138 Available 1000314695
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 314694 339.138 Tylko na miejscu 1000314694

Bibliogr. s. 305-310.

Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.