Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski.

By: Mruk, HenrykContributor(s): Rutkowski, Ireneusz, (1953- ) | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextSeries: Marketing bez TajemnicPublication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. Description: 230 s. : wykr. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 832081345XSubject(s): Marketing | Opakowania | Planowanie strategiczne | Towary | Produkty nowe -- zarządzanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 267053 339.138 Available 1000267053
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241479 339.138 Available 1000241479
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241478 339.138 Available 1000241478
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241477 339.138 Available 1000241477
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241476 339.138 Available 1000241476
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241474 339.138 Available 1000241474
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241475 339.138 Available 1000241475
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 241473 339.138 Available 1000241473

Bibliogr. s. 229-230.