Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski.

By: Kolczyński, MariuszContributor(s): Sztumski, Janusz, (1930- ) | Wydawnictwo Naukowe "Śląsk" [pbl]Material type: TextTextPublication details: Katowice : Śląsk, 2000. Description: 156 s. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8371642458Subject(s): Marketing polityczny -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 241946 Available 1000241946
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 241945 Available 1000241945

Bibliogr. s. 155-156.

Podręcznik akademicki dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa i socjologii.