Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : studia przypadków / pod redakcją Wojciecha Grzegorczyka.

Contributor(s): Grzegorczyk, Wojciech, (1956- ) [Red.] | Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextSeries: Akademia Zarządzania i FinansówPublication details: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016. Description: 264, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788380880788; 9788380880795Subject(s): Marketing -- zarządzanie -- studium przypadkuSummary: Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, menadżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 320068 339.138 Tylko na miejscu 1000320068

Bibliogr., netogr. przy rozdz.

Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, menadżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.