Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu : wybrane zagadnienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw / Iwona Lupa.

By: Lupa-Wójcik, IwonaMaterial type: TextTextPublication details: Katowice : Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2016. Description: 227 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788365357373Subject(s): Media społecznościowe -- marketing | Media społecznościowe -- wykorzystanie | Marketing w Internecie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 320475 316.77 Available 1000320475
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 320476 316.77 Tylko na miejscu 1000320476
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 320477 316.77 Checked out 07/06/2025 1000320477

Bibliogr. s. 203-219.