Metody badań marketingowych : modelowanie, technologia, wizualizacja / redakcja naukowa Alicja Grześkowiak, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir ; [autorzy rozdziałów Marcin Gąsior, Alicja Grześkowiak, Stanisław Kaczmarczyk, Sabina Kauf, Mariusz Łapczyński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jolanta Perek-Białas, Adam Sagan, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir, Jadwiga Stobiecka, Agnieszka Tłuczak, Joanna Wardęga].
Material type:
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BUEK Czytelnia Główna | 322687 | 339.138 | Tylko na miejscu | 1000322687 | ||
![]() |
BUEK Wypożyczalnia | 322688 | 339.138 | Available | 1000322688 |
Na s. red. błędnie podany nr ISBN.
Bibliogr. przy rozdz.