Marketing społeczny przedsiębiorstw komercyjnych / Anna Czubała, Agata Jonas, Halina Wojnarowska.

By: Czubała, Anna, (1943- ) [Autor]Contributor(s): Jonas, Agata [Autor] | Wojnarowska, Halina [Autor] | Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017. Description: 154 strony : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788372527417Subject(s): Marketing społeczny -- podręczniki | Społeczna odpowiedzialność biznesu -- podręczniki | Marketing zaangażowany społecznie | Przedsiębiorstwo | Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Opracowanie Online resources: Okładka | Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 336963 339.138 Available 1000336963
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 333000 339.138 Available 1000333000
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 330099 339.138 Available 1000330099
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328745 339.138 Available 1000328745
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325098 339.138 Available 1000325098
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 325099 339.138 Tylko na miejscu 1000325099
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325100 339.138 Available 1000325100
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325101 339.138 Available 1000325101
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325102 339.138 Available 1000325102
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325103 339.138 Available 1000325103

Bibliografia na stronach 146-154.

Dla studentów oraz menedżerów zainteresowanych etycznymi, społecznymi, środowiskowymi aspektami działalności marketingowej.