E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw / Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska.

By: Cendrowska, Barbara [Autor]Contributor(s): Sokół, Aneta (ekonomia) [Autor] | Żylińska, Pola [Autor] | CeDeWu [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : CeDeWu, 2018. Edition: Wydanie IIDescription: 170 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Poziom nauczania: Szkoły wyższe | PrzedsiębiorcyISBN: 9788381020695Subject(s): Marketing w Internecie -- poradniki | Marketing cyfrowy | Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Podręcznik Online resources: Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 326751 339.138:004.738.5 Available 1000326751
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 326752 339.138:004.738.5 Tylko na miejscu 1000326752

Bibliografia na stronach 165-170.