Analiza ścieżkowa w badaniach marketingowych / Adam Sagan ; redaktor naukowy Barbara Pawełek.

By: Sagan, Adam, (1963- ) [Autor]Contributor(s): Pawełek, Barbara [Redakcja] | Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. Edition: Wydanie pierwszeDescription: 123 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788372527622; 9788372527592Subject(s): 2001- | Analiza ścieżki (statystyka) | Badania marketingowe -- metody statystyczne | Badania marketingowe | Konsumenci | Programy komputerowe | Satysfakcja konsumentów | Teoria estymacji | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Opracowanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328544 339.138 Available 1000328544
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 327605 339.138 Available 1000327605
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 327606 339.138 Tylko na miejscu 1000327606
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 327607 339.138 Available 1000327607
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 327608 339.138 Checked out 30/05/2025 1000327608
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 327609 339.138 Checked out 21/07/2025 1000327609

Bibliografia na stronach 122-123.