Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 2000. Edition: Wyd. 3 zm. i poszerzDescription: 436 : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8390069881Subject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 297969 339.138 Available 1000297969
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255301 339.138 Available 1000255301
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237449 339.138 Available 1000237449
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 237448 339.138 Available 1000237448

Bibliogr. s. 429-436.