Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.

By: Johann, Maria [Autor]Contributor(s): Difin [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Difin, 2019. Description: 225 stron : ilustracje ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Ekonomiści | Menedżerowie | Specjaliści ds. marketinguISBN: 9788380857742Subject(s): 1901-2000 | 1945-1989 | 1989-2000 | 2001- | Konsumenci -- zadowolenie -- podręczniki akademickie | Marketing usług -- zarządzanie -- podręczniki akademickie | Marketing turystyczny -- podręczniki akademickie | Satysfakcja konsumentów | Usługi turystyczne | Przedsiębiorstwo turystyczne | Turystyka | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Opracowanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328910 379.85 Available 1000328910
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 328911 379.85 Tylko na miejscu 1000328911
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328912 379.85 Checked out 23/05/2025 1000328912
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 328913 379.85 Available 1000328913

Bibliografia na stronach 203-217.

Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pacowników przedsiębiorstw tutystycznych.

Publikacja dofinansowana ze środków Dziekana Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie