Formułowanie strategii produktu w firmie : pomocnicze materialy dydaktyczne / Małgorzata Tyrańska, Jolanta Walas-Trębacz.

By: Tyrańska, MałgorzataContributor(s): Walas-Trębacz, Jolanta | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane [pbl] | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2002. Description: 62 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8372521166Subject(s): Marketing -- podręczniki akademickie | Planowanie strategiczne -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 245971 Available 1000245971
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 245972 Available 1000245972
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 245975 Available 1000245975
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 245979 Available 1000245979
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 245974 Available 1000245974
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 245964 339.138 Checked out 25/06/2025 1000245964

Bibliogr. s. 60-62.

Dla studentów III roku wszystkich kierunków studiów.