Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju / Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski.

By: Kauf, Sabina [Autor]Contributor(s): Kramarz, Marzena [Autor] | Sadowski, Adam (ekonomia) [Autor] | Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. Edition: Wydanie IDescription: 146 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Poziom nauczania: Szkoły wyższeISBN: 9788301205348Subject(s): 2001- | Logistyka (organizacja) -- podręczniki akademickie | Logistyka gospodarcza | Marketing | Rozwój zrównoważony | Zarządzanie | Ekorozwój -- podręczniki akademickie | Transport i logistyka | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Materiały pomocnicze Online resources: Spis treści | Okładka
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 329328 339.188 Available 1000329328
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 329329 339.188 Tylko na miejscu 1000329329
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 329330 339.188 Available 1000329330

Bibliografia na stronach 137-146.

Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.

Publikacja dofinansowana przez firmę Marma Polskie Folie