Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju / Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski.
Material type:
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BUEK Wypożyczalnia | 329328 | 339.188 | Available | 1000329328 | ||
![]() |
BUEK Czytelnia Główna | 329329 | 339.188 | Tylko na miejscu | 1000329329 | ||
![]() |
BUEK Wypożyczalnia | 329330 | 339.188 | Available | 1000329330 |
Bibliografia na stronach 137-146.
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Publikacja dofinansowana przez firmę Marma Polskie Folie