Wybrane problemy badania skuteczności reklamy / Bogusław Nierenberg ; Uniwersytet Opolski.

By: Nierenberg, BogusławContributor(s): Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2000. Description: 139 s. : fot. rys. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8387635871Subject(s): Reklama -- wskaźnik skuteczności
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 330882 Available 1000330882

Bibliogr. s. 135-137.

Książkę wydano dzięki wsparciu finansowemu Fundacji Pracowniczej PRO-EKO Łaziska Górne

Streszcz. ang.