Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek.

By: Urbanek, Grzegorz [Autor]Contributor(s): CeDeWu [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : CeDeWu, 2019. Edition: Wydanie IDescription: 320 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Menedżerowie | Specjaliści ds. marketinguISBN: 9788381022958Subject(s): 2001- | Branding (marketing) | Analiza wartości (kontrola kosztów) | Konkurencyjność | Przedsiębiorcy | Marka (ekonomia) | Prawo własności intelektualnej | Wycena | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Monografia Online resources: Okładka
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 330931 339.138 Available 1000330931
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 330932 339.138 Available 1000330932
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 330933 339.138 Checked out 31/05/2025 1000330933

Bibliografia na stronach 305-316.