Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych / redakcja naukowa Krzysztof Waliszewski ; wprowadzenie Krzysztof Pietraszkiewicz.

Contributor(s): Waliszewski, Krzysztof [Redakcja] | Pietraszkiewicz, Krzysztof, (1955- ) [Przedmowa] | CeDeWu [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : CeDeWu, 2020. Edition: Wydanie IDescription: 259 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Poziom nauczania: Szkoły wyższe | Doradcy finansowi | Pracownicy bankówISBN: 9788381022743Subject(s): 2001- | Społeczna odpowiedzialność biznesu | Społeczna odpowiedzialność biznesu -- Polska -- 1990- | Instytucje finansowe -- Polska -- 1990- | Banki | Doradcy finansowi | FinTech | Instytucje finansowe | Reputacja przedsiębiorstwa | Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) | Zarządzanie zaufaniem | Polska | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Materiały pomocnicze | Monografia | Praca zbiorowa
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 331473 330.162 Checked out 05/06/2025 1000331473
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 331474 330.162 Tylko na miejscu 1000331474

Bibliografia przy rozdziałach.

Dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym.

Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu