Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych : materiały z V warsztatów metodologicznych zorganizowanych przez Katedrę Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Kraków, 8 maja 2001 r.) / pod red. Stefana Mynarskiego ; Akademia Ekonomiczna w Krakowie.

Współtwórca(-y): Mynarski, Stefan, (1935-2006) [Red.] | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl] | Warsztaty Metodologiczne pt. Zależności Przyczynowo-Skutkowe w Badaniach Rynkowych i Marketingowych (5 ; 2001 ; Kraków)Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: Kraków : Wydaw. AE, 2002. Opis: 220 s. : rys., wykr. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 8372521255Tematy: Badania marketingowe -- konferencje | Badania rynku -- konferencje
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura UKD Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 272747 339.1 Dostępny 1000272747
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 263370 339.1 Dostępny 1000263370
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 246721 339.1 Dostępny 1000246721
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 246720 339.1 Dostępny 1000246720
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 246719 339.1 Dostępny 1000246719
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 246717 339.1 Dostępny 1000246717
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 246716 339.1 Dostępny 1000246716
Księgozbiór podręczny Księgozbiór podręczny BUEK Wypożyczalnia 246718 339.1 Dostępny 1000246718

Nazwa warsztatów we wstępie: V Warsztaty metodologiczne pt. "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych".

Bibliogr. przy ref.

Streszcz. ang. przy ref.