Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik.

Contributor(s): Szwajlik, Anna [Redakcja] | Kowalska, Magdalena Jolanta [Redakcja] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextLanguage: Polish, English Summary language: English, Polish Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2020. Description: 138 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320823967Other title: Nowe technologie w marketinguSubject(s): 2001- | Marketing -- informatyka | Czwarta rewolucja przemysłowa | Marketing cyfrowy | Marketing społecznościowy | Media społecznościowe | Przemysły wysokiej techniki | Wizerunek przedsiębiorstwa | Zarządzanie | Gospodarka, ekonomia, finanse | Socjologia i społeczeństwo | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Praca zbiorowa
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 342873 339.138 Checked out 22/05/2025 1000342873
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 333579 339.138 Checked out 24/05/2025 1000333579
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 333580 339.138 Tylko na miejscu 1000333580
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 333581 339.138 Available 1000333581

Bibliografia przy pracach.

Tekst częściowo angielski, streszczenia angielskie i polskie.