Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak.

By: Bajak, Maria [Autor]Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2021. Description: 184 strony : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320824636Subject(s): 2001- | Komunikacja marketingowa | Społeczna odpowiedzialność biznesu | Systemy pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń | Beacon (urządzenie) | Internet rzeczy | Komunikacja marketingowa | Konsumenci | Omnichannel | Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) | Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) | Polska | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Monografia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 336271 339.138 Available 1000336271
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 336272 339.138 Tylko na miejscu 1000336272
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 336273 339.138 Checked out 12/05/2025 1000336273

Bibliografia na stronach 168-179.