Marketing kulturowy : społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce / Tomasz Serwański.

By: Serwański, Tomasz [Autor]Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2021. Description: 349 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320824698Subject(s): 2001- | Wizerunek przedsiębiorstwa -- Polska -- 1990- | Marketing -- Polska -- 1990- | Komunikacja marketingowa -- Polska -- 1990- | Komunikacja marketingowa | Marketing kulturowy | Wizerunek przedsiębiorstwa | Polska | Media i komunikacja społecznaGenre/Form: Monografia Online resources: Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 336908 339.138 Available 1000336908
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 336909 339.138 Tylko na miejscu 1000336909
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 336910 339.138 Available 1000336910

Bibliografia na stronach 317-333.

Publikacja dofinansowana przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie