Marketing w handlu / Urszula Kałążna-Drewińska, Barbara Iwankiewicz-Rak.

By: Kałążna-Drewińska, UrszulaContributor(s): Iwankiewicz-Rak, BarbaraMaterial type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 1999. Edition: Wyd. 2Description: 251 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminSubject(s): Handel -- podręczniki | Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 229738 Available 1000229738
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 229737 Available 1000229737
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 229736 Available 1000229736

Bibliogr. s. 250-251.