Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autorzy Jerzy Altkorn [i 5 pozostałych].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Autor, Redakcja]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1998. Edition: Wydanie 3 zmienione i poszerzoneDescription: 436 stron : ilustracje ; 20 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminSubject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 305468 339.138 Available 1000305468
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 283545 339.138 Available 1000283545
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 270875 339.138 Available 1000270875
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 267046 339.138 Available 1000267046
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 261572 339.138 Available 1000261572
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 219342 339.138 Available 1000219342
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 219340 339.138 Available 1000219340
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 219338 339.138 Available 1000219338
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 219341 339.138 Available 1000219341

Uzupełnieniem pozycji jest: Przewodnik do studiowania marketingu z podręcznikiem "Podstawy marketingu" / Marek Rawski.

Bibliografia na stronach 429-436.