Local cover image
Local cover image

Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska.

Contributor(s): Garbarski, Lechosław [Redakcja] | Krzyżanowska-Celmer, Magdalena [Redakcja] | Wydawnictwo Poltext [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Poltext, 2023. Edition: Wydanie pierwszeDescription: 522 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788381754590Subject(s): Marketing -- podręcznikiOnline resources: Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 339829 339.138 Checked out 13/05/2025 1000339829
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 339828 339.138 Tylko na miejscu 1000339828
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 339830 339.138 Checked out 05/05/2025 1000339830
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 339831 339.138 Checked out 13/05/2025 1000339831
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 339832 339.138 Checked out 08/05/2025 1000339832
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 339833 339.138 Checked out 17/04/2025 1000339833

Podręcznik dla studentów w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image