Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 2002. Edition: Wyd. 3 zm. i poszerzDescription: 436 s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8390069881Subject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 289270 339.138 Available 1000289270
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 251667 339.138 Available 1000251667

Wg okł.: Wyd. 3.

Bibliogr. s. 429-436.